Empresa de la Garrotxa busca incorporar un/a auxiliar administratiu/va a la seva plantilla.
Les teves funcions seran les següents:
* Elaboració de pressupostos.
* Atenció al públic a la botiga.
* Atenció al client a nivell provincial.
* Recepció del material.
* Gestió de cobraments, pagaments.
* Assentaments bàsics.
Si creus que encaixes amb tot el que t´hem explicat no dubtis en apuntar-te a l´oferta o en contactar amb nosaltres!
En Adecco creemos en la igualdad de oportunidades y apostamos por el Talento Sin Etiquetas Se requiere: Requisits que has de complir: - Experiència realitzant tasques iguals o similars a les nomenades. - Català i castellà parlats i escrits correctament. - Disponibilitat per treballar en torn partit de dilluns a divendres, i algun dissabte matí. Se ofrece: Què oferim? -Jornada laboral de 40h setmanals. -Contracte temporal de 3 mesos amb possibilitats de continuar. -Salari segons conveni i vàlua del/la candidat/a.