Descripción:
Important Consultoria d´empreses de Vic amb àmplia experiència en l´àmbit de l´assessorament i gestió laboral, fiscal, comptable i jurídica per a empreses, precisa incorporar a un/a Consultor/a Laboral i de la Seguretat Social.
En dependència del/la Responsable de l´Àrea Jurídic Laboral, les seves principals tasques i responsabilitats són les següents:
1. Romandre amatent a les modificacions de la legislació laboral i analitzar les seves conseqüències per a les companyies clients assignades.
2. Informar els clients de les novetats i ajudar-los a implementar els canvis que calguin per a complir amb la llei.
3. Assessorar els clients en tot allò que necessitin relacionat amb l´àrea Laboral i de Seguretat Social per tal d´ajudar-los a prendre decisions.
4. Assessorament i informació en matèria laboral.
5. Estudis, càlculs i tramitacions de prestacions, jubilacions i incapacitats laborals.
6. Assessorament respecte de les prestacions d´atur i subsidis. Tramitació de la capitalització d´atur.
7. Informació i assessorament respecte dels registres de jornada.
8. Assessorament i gestió d´acomiadaments.
9. Disseny de Polítiques retributives.
10. Assessorament i acompanyament en les Eleccions Sindicals de l´empresa.
11. Reestructuració empresarial.
12. Plans d´igualtat.
13. Actuacions en l´àmbit judicial en temes laborals i Seguretat Social com sancions, acomiadaments, accidents de treball, inspeccions de treball, entre d´altres.
14. Actuacions davant la Inspecció de Treball en defensa dels interessos dels clients del despatx.
S´ofereix:
1. Incorporació immediata en Consultoria d´empreses consolidada, amb poca rotació de personal i amb bon ambient de treball.
2. Contracte indefinit a jornada completa.
3. Formació interna a càrrec de l´empresa.
4. Horari: de dilluns a dijous, amb entrada entre 8h i 9h i sortida a partir de les 17h. Divendres i estiu: de 8h a 14:30h.
5. Condicions salarials negociables, d´acord amb l´experiència, coneixements i valors aportats.
6. Pàrquing privat per a persones que hagin d´utilitzar el vehicle per a desplaçar-se fins al lloc de treball.
- Es requereix experiència mínima de 2-3 anys realitzant tasques similars a les descrites, sigui en Departament Laboral o de RRHH d´empresa o en Departament Jurídic Laboral de Consultoria, Assessoria o Gestoria d´empreses.
- Persona amb facilitat per establir relacions interpersonals i treballar en equip, empàtica, dinàmica i responsable.
- Capacitat d´organització i planificació, dots de comunicació amb el client, discreció i proactivitat.
- Bon nivell d´ofimàtica.
- Residència a Osona o comarques limítrofes o disponibilitat per al trasllat de residència a la zona.
#J-18808-Ljbffr