Auxiliars administratius/ administratives per fer una substitució a un centre educatiu a Vacarisses. Els requisits per ocupar aquest lloc de treball són: titulació de graduat escolar, de formació professional de primer grau o equivalent i, coneixements de nívell de suficiència de llengua catalana (C1). L’ocupació d’aquest lloc de treball requereix no haver estat condemnat/da per sentència ferma per algun delicte contra la llibertat i la indemnitat sexuals, així com per tràfic d’éssers humans, tal com disposa l’article 13.5 de la Llei Orgànica 1/1996, de 15 de gener, de Protecció Jurídica del Menor, modificada per la Llei 26/2015, de 28 de juliol, de modificació del sistema de protecció a la infància i l’adolescència.
Responsabilitats:
1. Arxiu i classificació de la documentació del centre.
2. Despatx de la correspondència (recepció, registre, classificació, tramesa, compulsa, franqueig, etc.).
3. Transcripció de documents i elaboració i transcripció de llistes i relacions.
4. Gestió informàtica de dades (domini de l’aplicació informàtica que correspongui en cada cas).
5. Atenció telefònica i personal sobre els assumptes propis de la secretaria administrativa del centre.
6. Recepció i comunicació d’avisos, encàrrecs interns i incidències del personal (baixes, permisos, etc.).
7. Realització de comandes de material, comprovació d’albarans, etc., d’acord amb l’encàrrec rebut per la direcció o la secretaria del centre.
8. Manteniment de l’inventari.
9. Control de documents comptables simples.
10. Exposició i distribució de la documentació d’interès general que estigui al seu abast (disposicions, comunicats, etc.).
Requisits:
1. Experiència de 6 mesos en tasques similars.
2. Estudis primaris complets.
3. Català (parlat C1 - d.funcional, escrit C1 - d.funcional).
Contracte laboral temporal (1 mes). Jornada completa. Salari mensual brut: 1597.
#J-18808-Ljbffr