Important Assessoria d´empreses de Vic amb àmplia experiència en l´àmbit de lassessorament i gestió laboral, fiscal, comptable i jurídica per a empreses, precisa incorporar a un/a Tècnic/a Laboral:
En dependència del/la Responsable de lÀrea Laboral, les seves principals tasques i responsabilitats seran les següents:
- Gestió del dia a dia laboral de les empreses client assignades.
- Tramitació daltes, baixes i variacions, davant la Tresoreria General de la Seguretat Social a través del Sistema RED.
- Assessorament, confecció i tramitació de contractes de treball i pròrrogues, davant les Oficines de Treball o mitjançant el programa Contrata.
- Seguiment del conveni col·lectiu aplicable segons cada activitat empresarial.
- Confecció de les nòmines del personal de lempresa en model oficial.
- Regularització trimestral de la retenció de lIRPF de cada treballador.
- Confecció trimestral de lIRPF (Model 111).
- Tancament de lany (Model 190) i emissió dels certificats per a fer la declaració de renda.
- Confecció dels certificats dempresa a efectes de prestacions de Seguretat Social i INEM.
- Confecció i tramitació de les Assegurances Socials a través del Sistema SILTRA.
- Preparació, confecció i enviament mensual del fitxer CRA.
- Confecció del model TC1 de liquidació de vacances.
- Comunicació daccidents, baixes, confirmacions i altes per incapacitat temporal, davant les mútues o lINS a través dels sistemes telemàtics corresponents.
- Resoldre consultes telefòniques, telemàtiques o presencials en matèria de legislació laboral i Seguretat Social.
S´ofereix:
- Incorporació immediata en Assessoria consolidada i amb bon ambient laboral.
- Contracte indefinit a jornada completa.
- Opcions de creixement professional.
- Formació interna a càrrec de l´empresa.
- Horari: de dilluns a dijous, amb entrada entre 8h i 9h i sortida a partir de les 17h. Divendres, de 8h a 14:30h.
- Condicions salarials negociables, d´acord amb l´experiència, coneixements i valors aportats.
- Parking privat per a persones que hagin d´utilitzar el vehicle per a desplaçar-se fins el lloc de treball. Oferta de treball a la comarca Osona
- Persona amb facilitat per establir relacions interpersonals i treballar en equip, empàtica, dinàmica i responsable.
- Capacitat dorganització i planificació, dots de comunicació amb el client, discreció i proactivitat.
- Bon nivell d´ofimàtica.
- Residència a Osona o comarques limítrofes.
- Es valorarà positivament experiència en lloc de treball similar, preferiblement en el sector de la consultoria, gestoria o assessoria d´empreses.
- Es valorarà positivament coneixements / domini del software A3NOM.