Coneixes algú a qui li pugui interessar?
Funcions i requisits de la vacant Back Office comercial
Per a important empresa del sector alimentari, ubicada a la comarca del Gironès, seleccionem a un/a tècnic/a Back Office comercial. En dependència directa del responsable del departament comercial, la seva missió principal serà la de donar suport en la gestió diària dels clients del canal Horeca.
Les principals funcions són:
* Atendre les necessitats i consultes dels clients.
* Introducció de les comandes.
* Seguiment dels pressupostos, propostes i requisits dels clients.
* Emissió i recepció de les factures, i control dels cobraments i els pagaments.
* Col·laborar amb els departaments de qualitat, logística i producció.
* Resolució d'incidències.
Es requereix:
* Perfil dinàmic, amb do de gents, atenció al client i habilitats comercials.
* Capacitat de planificació i organització.
* Bon nivell d’ofimàtica i Excel.
* Experiència mínima de dos anys en una posició igual o similar.
S’ofereix:
* Projecte estable en una empresa consolidada.
* Salari segons la competència i la vàlua de la persona.
* Horari de dilluns a divendres de 8h a 17h.
#J-18808-Ljbffr