Per empresa ubicada a argelaguer, precissem incorporar un/a administratiu/a al departament de logística.
La persona ha de tenir actitud, si té formació o experiència amb logística millor. la seva responsabilitat serà el control de logística (entrades de camions). Gestió, planificació, organització i optimització de rutes de transport, contenidors per la seva descarrega a planta.
Les tasques són:
Principalment, el paper més important són les entrades de camions externs
.
- Shaurà de revisar la documentació dels palets que descarreguen o que carreguen.
- contr
- Albaranejar abans de la recollida de productes.
- Comunicar-se amb el departament de comandes i transportistes externs.
- Resolució dincidències.
- Tasques administratives diàries.
- Control de l´emmagatzamatge per l´organització de la càmara de fred
- Control de la documentació i verificació del compliment normatiu.
habilitats:
- capacitat d´organització i planificació
- capacitat de resolució de problemes
- Coneixements i experiència en qualitat, gestió de processos, gestió documental i analítica
- capacitat de treball sota pressió
- informàtica nivell mig
¿Parlem? Oferta de treball a la comarca Garrotxa