Descripción:
Per a important empresa del sector alimentari de la Garrotxa seleccionem un/a Tècnic de Helpdesk.
En dependència directa de la directora d´IT, les principals tasques i funcions del lloc de treball seran:
1. Proveir de suport tècnic als usuaris via telèfon, email o en persona.
2. Identificar i solucionar problemes relacionats amb el hardware i software IT.
3. Gestionar i donar solució a les indecències generades pels usuaris.
4. Assistir en actualitzacions i migracions.
5. Reportar la gestió de les tasques a direcció.
6. Mantenir un alt nivell d´atenció a l´usuari i professionalisme en tot moment.
7. Donar suport a la part de sistemes.
S´ofereix:
1. Formar part d´una gran empresa amb escassa rotació laboral i d´un equip altament qualificat i plenament consolidat.
2. Possibilitat de desenvolupament professional i personal en sector altament tècnic i qualificat.
3. Flexibilitat horària i organitzativa, amb sortida a partir de les 16:30h.
4. Condicions salarials d´acord amb l´experiència, coneixements i valors aportats.
- Es valorarà molt positivament l´experiència en empreses de serveis IT o empreses tecnològiques.
- Molt valorable el domini d´anglès.
- Residència a comarca d´Osona, Ripollès, la Garrotxa o disponibilitat per al trasllat de residència a la zona.
Es requereix:
1. Coneixement de hardware i software empresarial.
2. Coneixement de protocols de xarxes i configuracions.
3. Excel·lents habilitats en l´atenció a l´usuari i habilitats comunicatives.
4. Habilitat per a treballar de forma autònoma, formant part d´un equip (Departament IT).
#J-18808-Ljbffr