CINC Administració de Finques busca una persona amb experiència administrativa, amb do de gents per a l'atenció a clients i capacitat per a resoldre incidències.
Funcions i requisits de la vacant
La persona seleccionada haurà de treballar tant de manera autònoma com en equip. S'encarregarà de rebre les trucades de la centraleta, així com donar suport al departament d'Administració de Comunitats (resolent incidències, entrant factures i altres treballs propis del departament).
Requisits
1. Valorable experiència en el sector immobiliari.
2. Coneixements informàtics: domini del paquets office (excel, word i outlook principalment).
Condicions que ofereix l’empresa
De dilluns a dijous de 09:00h a 14:00h i de 15:00h a 18:30h. Divendres de 09:00h a 15:00h.
Perspectiva de la feina
Previsió d'incorporació immediata. No es requereixen estudis ni experiència professional. No es requereixen idiomes.
Sobre CINC Administració de Finques
Assessoria i Centre de Negocis amb centres a Figueres, Girona i Barcelona dedicada a serveis professionals personalitzats d’assessoraments i de gestió en les àrees de fiscal, laboral, comptable, consultoria, jurídica, auditoria, informàtica, assegurances, protecció de dades, entre altres.
#J-18808-Ljbffr