Descripción:
Missió del lloc de treball:
Donar suport als clients a través d’atenció telefònica i resolució d’incidències informàtiques relacionades amb la xarxa, així com també suport tècnic als instal·ladors.
Responsabilitats principals:
* Resolució en remot de totes les incidències tècniques de fibra òptica, ràdio enllaç, telefonia fixa i servei de TV, que sorgeixin als clients i que no es puguin resoldre en atenció al client nivell 1.
* Actuar com a interlocutor de l’usuari per canalitzar les seves sol·licituds i necessitats que puguin aparèixer durant la relació contractual.
* Consolidació dels objectius marcats per l’equip, en quant a resolució d’incidències, consultes i accions tècniques, gestionant el seu temps i prioritzant les tasques a realitzar.
* Comunicació i gestió de possibles conflictes amb els clients.
* Aportar suggerències i participar en la millora contínua de les activitats desenvolupades quant a quantitat i qualitat.
* Conèixer i complir els procediments i instruccions de qualitat i quantitat establerts.
Formació valorable:
Grau superior en administració de xarxes i sistemes operatius o Graus i carreres similars.
Competències específiques:
Necessàries:
Capacitat d’aprenentatge, capacitat crítica, treball en equip, resolució de problemes, gestió de prioritats.
Valorables:
Treball sota pressió, comunicació.
Trets personals:
Necessaris:
Autonomia, agilitat, responsabilitat, planificació, metòdic.
Valorables:
Implicació, orientació a resultats, orientació a clients.
Coneixements Requerits:
Coneixements en xarxa local: LAN i Wifi, coneixement avançat en la llengua catalana i castellana, i B1 en anglès.
Coneixements complementaris:
Coneixements en xarxa IP, en mikroTik, en telefonia VOIP, en funcionament de FTTH, coneixement del cicle de vida del producte de la fibra, i coneixements en bases de dades.
#J-18808-Ljbffr