Descripción:
En què consisteix la vacant?
Necessitem incorporar una persona per gestionar el nostre centre situat a LA SEU D’URGELL i liderar un equip d’entre 6 i 8 persones.
Aquesta persona haurà planificar i gestionar les activitats (organitzatives i productives) del centre de treball d’acord amb els objectius i polítiques generals de l’empresa.
Caldrà coordinar la zona productiva del centre així com si es dona la necessitat donar suport en la realització de determinades tasques a les persones de magatzem. Precisament per aquesta dualitat de tasques pensem en un perfil molt polivalent.
A més, haurà de gestionar els recursos disponibles, determinant els procediments, així com els estàndards o nivells de qualitat dels processos i/o productes procurant garantir la competitivitat de l´empresa amb l’objectiu d’assolir les fites marcades des de gerència.
Funcions
1. Gestionar i estudiar les necessitats del centre de treball implementant les millores necessàries per assolir el rendiment òptim del mateix seguint les directrius preestablertes per l’empresa.
2. Planificar la producció i l’entrega de materials a clients segons les especificacions, terminis i processos. Així com donar suport a la zona productiva si és necessari.
3. Gestionar i portar a terme les polítiques de personal segons normativa vigent i en línia a les directrius fixades per l’empresa.
4. Gestió de les compres i aprovisionament de matèries primeres, equips i productes auxiliars així com control d’estocs.
5. Preparació i fixació de tarifes dels productes del centre de treball així com seguiment de pagaments de forma coordinada amb el comercial del centre.
6. Atenció i tracte amb els clients tant de forma telefònica com presencial.
Àrees de responsabilitat
1. Presa de decisions operatives sobre els aspectes que afecten la gestió del centre de treball a nivell productiu i operatiu.
2. Gestió i desenvolupament de les persones del centre.
3. Planificació de comandes i gestió del transport per fer entregues a clients.
4. Control d’estoc i realització de compres i aprovisionament de materials.
5. Coordinar i dirigir el pressupost econòmic anual del centre de treball i fer-ne el seguiment.
6. Seguiment comercial dels marges de productes i vendes segons coeficients establerts.
Què oferim?
Formar part d’una empresa amb més de 65 anys de trajectòria on...
* Es fomenta el treball en equip així com el desenvolupament professional i personal individual.
* S’aposta per l’estabilitat, la formació i el treball per competències.
* Es disposa d’un pla de carrera individualitzat.
* Es busca de forma continuada una innovació i la millora continua.
Què busquem?
Pensem en una persona que tingui un perfil molt polivalent, que tant pugui realitzar tasques administratives com donar suport de forma puntual a la zona productiva del centre.
Valorem molt positivament experiència prèvia al sector del metall així com en la gestió del programa SAGE X3. També que sigui una persona que conegui personalment i geogràficament la zona de la comarca de l’Alt Urgell així com la zona andorrana.
També valorem molt positivament que la persona disposi de carnet de pont grua i que pugui acreditar la formació del metall (curs 60 H).
Pots encaixar al nostre equip si...
• Ets una persona polivalent, proactiva, compromesa, dinàmica i resolutiva.
• Busques un projecte estable i engrescador on puguis seguir obtenint una formació de forma contínua i on es fomenti el teu desenvolupament.
• Valores el treball en equip i tens ganes de formar part d’un projecte amb un equip de treball de diverses persones orientades per aconseguir uns resultats basats en un objectiu comú.
• Tens un domicili proper al lloc de treball així com si disposes de vehicle propi.
#J-18808-Ljbffr