Formació de nivell mitjà (Batxillerat, CFGM/CFGS) ò experiència mínima d’1 any de treball en equip i en tramitació d’expedients, digitalització d’informació i gestió de bases de dades. Nivell d’Excel i Word avançat.
Revisió de la informació enregistrada i documentació per a la seva integració en el sistema de gestió patrimonial i inventari. Elaboració de síntesi d’actuacions executades. Elaboració de relació d’infraestructures executades, de forma categoritzada. Elaboració de fitxes de síntesi d’obres executades i municipis afectats i/o beneficiaris. Revisió i recopilació d’informació dels documents de final d’obres realitzades. Revisió i recopilació de dades de la tramitació administrativa. Tasques de recolzament en el procés de regularització de bens. Recopilació d’actes d’expropiació i altres documents relacionats amb el procés. Extracció i integració de dades. Revisió i recopilació de informació disponible en diferents formats i bases de dades.
* Experiència 6 mesos. Experiència mínima de 6 mesos treballant en equip i en tramitació d’expedients, digitalització d’informació i gestió de bases de dades; així com en expropiacions i/o regularització de béns. Experiència superior a 1 any en feines al Sector Públic de tramitació d’expedients. Experiència superior a 1 any en feines de digitalització i/o arxiu.
* TÍTOL DE BATXILLERAT
* Competències / coneixements: Formació en Bases de Dades. Eines GIS. Nivell de català B2.
* Contracte laboral temporal (16 mesos)
* Jornada completa
* Salari mensual brut 1882