OTGIR una reconeguda i consolidada assessoria gironina està seleccionant un/a administratiu/va nòmina. En dependència del Responsable de l'Àrea Laboral serà responsable de l'assessorament i acompanyament als clients, en tota l'amplitud de l'àrea laboral, alhora que de realitzar tota la gestió administrativa i la tramitació derivada de la contractació de personal.
La nostra assesoria està especialitzada en:
* Assessorament laboral
* Confecció de nòmines
* Confecció dels documents de cotització i remissió per via telemàtica al sistema RED
* Confecció i legalització de contractes de treball i pròrrogues
* Confecció de declaracions de retencions
* Estudi, càlcul i tramitació de prestacions per incapacitat temporal, invalidesa, jubilació, i la resta de prestacions del sistema de Seguretat Social
* Règims especials de la Seguretat Social (Autònoms, Servei Domèstic, Agraris, Artistes, etc.)
Per desenvolupar aquesta funció amb èxit haurà de relacionar-se amb tot el personal de l'àrea laboral, serà alhora l'interlocutor directa amb als clients i amb els organismes externs vinculats a l'àrea laboral.
Què oferim?
* Ambient de treball jove i dinàmic en una empresa amb valors i amb importants plans de creixement.
* Formar part d'un entorn dinàmic i amb grans oportunitats per desenvolupar-se i treballar en equips multidisciplinaris
* Pla de carrera que combinarà la formació i el creixement econòmic
* Contractació indefinida amb període de prova
* Horari: de dilluns a divendres de 9h a 18h amb descans d'una hora per dinar.
Què busquem?
* Professional amb formació a nivell diplomatura o grau en Relacions Laborals o experiència contrastada en aquesta àrea.
* Pensem en una persona amb experiència prèvia d'uns 3 anys en lloc similar i amb dilatats coneixements de la normativa laboral, interpretació de convenis col·lectius, modalitats contractuals i tramitacions i comunicacions a organismes vinculats a l'àrea laboral, i amb tracte directe amb el client.
* Cal que aporti elevats coneixements tècnics, domini dels programes de nòmines (SUMMAR), domini de les eines ofimàtiques i de comunicació amb els organismes públics.
* Imprescindible domini d'eines ofimàtiques i de comunicació amb els organismes públics.
* Busquem una persona amb clara orientació al client i al servei, que gaudeixi de l'àrea laboral i de l'assessorament i capaç de convertir-se en una persona de confiança del client. Amb empatia comercial i pro activitat vers les necessitats del client.
* Cal que aporti capacitat de treball, perfeccionisme i capacitat de saber trobar solucions adaptades a les necessitats del client i que garanteixin el compliment legal.
* Cal que sigui una persona organitzada, ordenada, resolutiva i amb facilitat pel tracte amb les persones.
* Imprescindible residència a la zona de Girona o rodalies
Si t'interessa la posició i creus que pots encaixar en l'oferta, inscriu-te!
Et volem conèixer!