Tasques
- Participar en l'elaboració del pressupost anual juntament amb la Direcció General i els Caps de departament
- Elabora junt amb els caps de departament el pla de qualitat per l'exercici
- Dirigeix l'área de qualitat, a partir dels procediments a complir de Preferred Hotels i els propis de cada departament
- Dona suport a tots els departaments per fer possible la implementació del nivell de servei i de qualitat determinats
- Dirigeix la gestió relacional amb el client, satisfacció i reputació a traves de la plataforma review pro
- Proposar millores per augmentar vendes i millorar la qualitat dels serveis.
- Coordinació de serveis i operativa de l'hotel
- Atenció a clients
- Comunicar als equips els objectius departamentals acordats.
- Liderar, motivar i desenvolupar als equips (formació, avaluació)
- Atendre i acompanyar als clients durant la seva estada, assegurant-se de les necessitats/expectatives estiguin cobertes.
- Vetllar per la imatge cuidada de les instal-lacions i del personal
Experiència
Mínima 4 anys en posició de direcció
Expert/coneixedor en un nívell alt de l'àrea d'A&B;
Idiomes
Categoria 4-5 estrelles: Català, castellà, anglès i francès fluït
Tipo de puesto: Jornada completa, Contrato indefinido
Salario: 35.000,00€-37.000,00€ al año
Horario:
- Turno de 8 hores
Retribución complementaria:
- Bonus por objetivos
#J-18808-Ljbffr