Aquest 2025 serà un any de molts canvis i nous reptes per nosaltres.
La nostra actual situació d'expansió i creixement ens condueixen a incorporar NOU TALENT pel nostre projecte.
Si ets una persona enèrgica, resolutiva i responsable anima't a formar part del nostre DEPARTAMENT DE SERVEIS GENERALS.
QUINES SERAN LES TEVES RESPONSABILITATS?
1. Supervisió i gestió dels recursos materials i infraestructures de l'empresa.
2. Negociació amb proveïdors i gestió de pressuposts.
3. Anàlisi de les necessitats internes en termes de material, serveis, equipaments, assegurances, ergonomia, entre altres, i vetllar per el compliment de la normativa.
4. Planificació i execució de projectes de remodelació o ampliació d'espais.
5. Control de despeses i optimització de costos.
6. Aportar solucions creatives a les necessitats organitzatives.
QUÈ NECESSITES?
1. Alta capacitat de negociació, organització i capacitats resolutives.
2. Valorable experiència prèvia realitzant funcions similars.
3. Capacitat de fer teu el nostre projecte d'empresa.
QUÈ ET PODEM OFERIR?
1. Bon ambient de treball.
2. Formar part d'una empresa en creixement continu.
3. Desenvolupament personal i projecció.
4. Programes de formació (idiomes, habilitats ofimàtiques).
#J-18808-Ljbffr