Tècnic/a Helpdesk IT.
Ribas Àlvarez és una firma d'advocats, assessors fiscals, laborals, i consultors amb una àmplia proposta de serveis que pretén cobrir totes les necessitats d'àmbit legal i econòmic de l'empresa.
Ribas Àlvarez precisa incorporar per les seves oficines ubicades a Girona ciutat un/a tècnic/a helpdesk per donar suport als més de 100 usuaris de l'empresa en un entorn corporatiu amb una infraestructura basada en un domini de Windows i servidors virtualitzats amb VMware (vSphere).
La persona seleccionada serà responsable d'un procés integral de gestió d'incidències, que comprèn la recepció, documentació detallada i registre sistemàtic al sistema de "ticketing", amb un enfocament proactiu en la supervisió i seguiment de totes les incidències obertes. Vetllarà pel compliment rigorós dels SLA establerts, mantenint una comunicació constant i transparent sobre l'estat de cada incidència, i elaborarà informes mensuals detallats per al seguiment i anàlisis del rendiment.
Funcions principals:
* Gestió integral d'incidències: Recepció, documentació i registre al sistema de ticketing, amb seguiment proactiu fins a la resolució.
* Atenció telefònica i suport tècnic: Servei de primera línia per a consultes i incidències IT, amb resolució empàtica i eficient.
* Administració de sistemes: Gestió de l'Active Directory, Microsoft 365, Exchange, i manteniment de la infraestructura virtualitzada (vSphere).
* Gestió de la seguretat: Supervisió de còpies de seguretat amb Veeam i administració de solucions antivirus corporatives.
* Suport hardware i software: Diagnòstic, reparació i substitució d'equips informàtics, així com manteniment de solucions software com Sage Despachos i Microsoft Dynamics BC amb verticals específics per a la gestió fiscal i laboral.
* Suport a programació: Fer petits desenvolupaments, adaptacions o correccions basades en les indicacions de l’àrea de programació.
* Implantació i millora de processos: Disseny i implementació de sistemes de helpdesk, i optimització contínua dels processos IT.
* Manteniment audiovisual i telefonia: Configuració i manteniment de dispositius AV i gestió de la telefonia IP i mòbil, i gestió del parc d'impressores HP.
* Coordinació amb analistes-programadors: Ser l’enllaç entre els equips tècnics i els usuaris per facilitar el desplegament de solucions tecnològiques.
* Compliment d'SLAs: Assegurar el compliment dels nivells de servei acordats i treballar per assolir objectius compartits.
* Reporting i anàlisi: Elaboració d'informes mensuals detallats per al seguiment i anàlisi del rendiment del servei IT.
Requisits:
* Experiència prèvia en un lloc similar en entorns amb dominis de Windows i servidors virtualitzats.
* Coneixements avançats en VMware (vSphere) i eines de còpies de seguretat com Veeam.
* Experiència amb la gestió d'Active Directory i Microsoft 365.
* Habilitats per diagnosticar i solucionar incidències de hardware i software.
* Capacitat d’adaptar-se ràpidament a entorns de treball dinàmics i amb múltiples tasques simultànies.
* Imprescindible: empatia, bones habilitats de comunicació i capacitat de documentar de manera clara i estructurada.
* Experiència en la implantació i ús de sistemes de gestió de helpdesk.
* Experiència en microinformàtica, instal·lacions i configuracions de PCs.
* Experiència mínima: 1 any.
Coneixements valorats:
* Administració de bases de dades SQL Server i coneixements en llenguatge T-SQL.
* Experiència en llenguatges de programació com C#, JavaScript i estils com CSS.
* Coneixements de frameworks i tecnologies de front-end i back-end com Node.js, Vue, React o Angular.
Competències clau:
* Orientació al client i al servei.
* Treball en equip i capacitat de col·laborar amb diferents departaments.
* Organització i planificació per treballar per objectius.
* Resolució de problemes i presa de decisions de forma eficient.
Formació i idiomes:
* Formació en Informàtica o similar (Cicle Formatiu de Grau Superior o Grau Universitari).
* Nivell alt de català i castellà (oral i escrit).
* Coneixements d'anglès tècnic.
S'ofereix:
* Projecte estable amb possibilitats de creixement professional en funció de la vàlua personal.
* Jornada Completa amb horari flexible.
* Horari: De dilluns a dijous horari partit i divendres jornada intensiva. Jornada Intensiva estiu.
* Salari en funció de la experiència aportada.
* Incorporació immediata.
Aquest lloc ofereix una excel·lent oportunitat per formar part d’un entorn tecnològic avançat i col·laborar en la millora contínua dels processos IT dins de l’empresa.