Departament d'administració, gestió econòmica i secretaria acadèmica
A iMES seguim creixent i necessitem ampliar el nostre equip d'administració i gestió!
Busquem una persona que s'hi uneixi i, treballant amb esperit d'equip, contribueixi en alguns (o tots!) els següents àmbits:
* Gestió econòmica
* Administració del centre
* Atenció al públic
La persona escollida s'integrarà en un equip jove, dinàmic i amb un excel·lent ambient de treball i en un projecte en creixement que és el centre de referència en educació post-obligatòria del Maresme!
L'assignació de tasques dins l'equip s'efectuarà segons el perfil de la persona escollida, però serà al voltant dels àmbits anteriorment esmentats.
Requisits
* Experiència real en administració i gestió
* Caràcter jovial i orientat a l'atenció
* Iniciativa i bones idees
* Capacitat d'anàlisi, autocrítica i millora contínua
* Català i castellà nadius
* Titulació de cicle formatiu o universitària adient
* Experiència en el sector educatiu.
#J-18808-Ljbffr