Cerquem professional amb o sense experiència per incorporar-se al nostre departament de suport. La seva tasca consistirà en la resolució de consultes i assistència remota als clients, així com serveis de formació. El perfil cerca, es correspondria, tant personal amb experiència amb productes de Wolters Kluwer (a3) que vulguin reorientar la seva carrera professional cap al món de la consultoria e IT, com professionals del sector IT que vulguin orientar la seva carrera cap a la informàtica de gestió i la consultoria.
Les tasques a realitzar consisteixen en:
* Atenció al client i gestió d'incidències
* Formació a clients
* Suport a la posta en marxa
Requisits:
* Experiència de 1 any
* Proactivitat i capacitat de comunicació
* Treball en equip
* Alta orientació al client
* Polivalència i interès en el sector de les TIC
* Experiència en gestió i comptabilitat (CFGS en Administració i finances o similar)
* Títol FP de Grau Superior
* Títol FP de Grau Superior en Informàtica
* Catala (parlat C1 - d.funcional, escrit B2 - avançat)
* Coneixement de software de a3 i nivell alt d'ofimàtica
* Permís de conduir: B
Condicions laborals:
* Contracte laboral indefinit
* Jornada completa
* Horari: 8:15 a 17:30, divendres de 8:00 a 14:00
* Horari intensiu juliol i agost
* Possibilitat de teletreball
El anuncio original lo puedes encontrar en Kit Empleo:
https://www.kitempleo.es/empleo/138961328/formador-suport-postvenda-productes-e433-lerida/?utm_source=html
#J-18808-Ljbffr