L’IGTP precisa incorporar una persona responsable de la Unitat de Manteniment per a coordinar la gestió operativa en l'àrea de manteniment preventiu, predictiu, correctiu i normatiu dels edificis.
Funció de Planificació i Coordinació:
* Planificar i coordinar l’activitat de manteniment i els recursos que cada instal·lació necessita.
* Assignar les càrregues de treball, racionalitzant els recursos.
* Analitzar les capacitats de les instal·lacions, per tal que aquestes puguin superar les demandes puntes.
* Donar suport en la planificació i estudis econòmics i tècnics.
* Efectuar propostes de millora i estalvi energètic.
* Donar assistència en projectes i gestió de noves instal·lacions.
* Controlar el pressupost de les instal·lacions i de les seves àrees de supervisió.
* Coordinar el treball d'empreses exteriors.
* Participar en l’elaboració dels Plecs de Prescripcions Tècniques, així com en les avaluacions de les ofertes.
* Donar suport al cap de serveis generals en projectes estratègics i d'innovació.
Funció de Gestió:
* Poner en marxa els plans de manteniment elaborats per a les instal·lacions.
* Donar assistència en la posta en marxa del nou aplicatiu de manteniment, del sistema SCADA i de la monitorització d'equips.
* Proposar correccions dels programes de manteniment segons les necessitats.
* Emprendre accions correctores en general o de primera intervenció en totes aquelles instal·lacions i equips que ho requereixin.
* Confeccionar i mantenir actualitzat l’inventari i historial de les instal·lacions i equips assignats, vetllant perquè totes les operacions d’assistència tècnica efectuades estiguin anotades al registre de cada equip, amb especificació de la data i la persona o entitat que la va realitzar, així com els controls de seguretat previstos pels fabricants.
* Valorar el cost de cada treball i realitzar pressupostos per a l’aprovació de la Direcció.
* Col·laborar en l’adequació i distribució dels espais de treball de laboratori i de despatx.
Funció de Seguretat:
* Vetllar per l’ordre, la neteja i l’ambient, així com per l’estat correcte de les instal·lacions, màquines, equips, eines per evitar o reduir riscos.
* Vetllar per l’eficaç manteniment de les mesures contra incendis.
* Participar en l’elaboració dels simulacres d’evacuació i intervenció.
* Assessorar al Servei de Prevenció de Riscos Laborals i al Comitè de Seguretat i salut en els temes de la seva competència.
* Coordinar el servei extern de Recepció i Seguretat assegurant una correcta atenció al personal.
* Col·laborar per la identificació i permisos del personal.
Funció de gestió d’incidències:
* Analitzar i resoldre les consultes i incidències derivades dels processos gestionats en el seu àmbit de competència i assessorar sobre directrius, normatives i procediments propis de la seva àrea.
Qualitat, control i millora contínua:
* Analitzar amb el responsable de serveis generals, els indicadors de gestió i proposar accions de millora contínua als procediments de treball de la Unitat.
* Donar suport al cap de serveis generals en gestió de processos relacionats amb neteja, residus, jardineria, anti-plagues, mobilitat, sostenibilitat, etc.
* Col·laborar amb la persona responsable del Lab Managing en la detecció i supervisió d’avaries dels equipaments científics.
Requisits mínims:
* Cicle formatiu de grau superior o Formació professional (FP2) en electromecànica o similar.
* Experiència mínima de 5 anys com a responsable de projectes en instal·lacions elèctriques, fontaneria, gas, etc.; en centres d’investigació, hospitals i/o residències.
* Experiència en tasques de seguretat i prevenció de riscos laborals.
* Bons coneixements d’Office 365, habilitats avançades d’Excel.
* Coneixement de normatives i legislació vigent vinculada als àmbits propis de responsabilitat.
* Coneixement de la llengua castellana, catalana parlat i escrit.
* Es valorarà coneixements de la llengua anglesa.
* Habilitat per treballar en equip, bones habilitats comunicatives, organització i proactivitat.
* Disponibilitat horària per a realitzar guàrdies telefòniques.
Es valorarà:
* Enginyeria Tècnica o superior, diplomatura o llicenciatura/Grau relacionades amb la gestió d'edificis, expedida per una universitat/centre espanyol o, en el seu defecte, degudament homologat pel Ministeri corresponent.
* Màster o postgrau relacionat amb responsabilitats a exercir.
* Coneixements bàsics en gestió de sales blanques i sales de bioseguretat.
* Formació específica realitzada en l’entorn de l’administració pública.
* Coneixements de software de disseny i gestió d’espais.
Condicions laborals:
* Contracte Indefinit per taxa de reposició ordinària.
* Retribució flexible (tiquet guarderia).
* Incorporació immediata.
* Càpsules formatives a càrrec de l’empresa i pla de carrera individual.
* Formar part d'un centre de recerca multidisciplinari excel·lent amb el distintiu HRS4R.
* Ubicació al Campus Can Ruti, un entorn de recerca translacional de primer nivell de l'àrea de Barcelona, en un entorn científic molt estimulant. L'IGTP ofereix un ecosistema de suport, amigable i col·laboratiu per promoure el desenvolupament professional i ajudar-lo a assolir els seus objectius de recerca.
Les persones interessades han d’adjuntar a la candidatura:
* Carta de motivació explicant el seu interès en la posició.
* CV actualitzat.
Les sol·licituds s’avaluaran d’acord amb els principis informadors i els objectius dels sistemes de provisió, seguint el procés descrit a continuació:
* Avaluació curricular: anàlisi del currículum vitae per valorar aspectes relacionats amb la formació, la trajectòria professional i l’experiència en posicions relacionades amb el lloc de treball objecte de selecció.
* Entrevista personal: un cop valorat el currículum, les persones seleccionades seran convocades a una entrevista personal per constatar i ampliar la informació detallada en el currículum i per valorar els aspectes relacionats amb l’experiència i les competències professionals.
Després d'una preselecció de les candidatures, s'entrevistarà a les que s’adaptin millor a la posició a cobrir.
El termini de presentació de sol·licituds finalitzarà el 22 d'abril.
#J-18808-Ljbffr