- Atenció al client, recepció comandes, gestió comandes ,control estocs, inventaris, documentació entrades i sortides.
- Incidències entrades (enviament incidències a les entrades, fotos, detall a tots els clients).
- Enviament de dades i documentació expedicions a departament transport per tal de gestionar les recollides a magatzem dels enviaments diaris.
- Facturació mensual de tots els clients de magatzem amb detall de moviments mensuals.
- Compres a proveïdors(material oficina, neteja, embalatge..)
- Avisos de reparacions, control ordres de treball i factures per part de proveïdors relacionats amb maquinaria .
- Control de material(unitats, referències, lots, caducitats)en entrades i sortides de magatzem.
- Preparació de comandes.
- Ubicar i reubicar mercaderia a magatzem segons les necessitats. ( s´haurà de fer servir la carretilla elevadora i el transpalet en alguna ocasió )
- Control màquines i manteniment.
- Acompanyament en auditories. Oferta de treball a la comarca Osona
Imprescindible CARNET DE CARRETONER
experiència prèvia en magatzem i tasques administratives.
Persona amb bona actitud i amb ganes de treballar. Que s´impliqui a la feina i amb l´empresa.
Carnet de conduir i vehicle propi.
Idiomes:
- Català: avançat / avançat.
- Castellà: avançat / avançat.`
Inscriu-te a la nostra web www.grupotemporing.com o a través de la nostra aplicació pel mòbil Temporing APP i podràs estar al dia de totes les nostres ofertes de feina!