Des d'AXXON estem seleccionant, per a una empresa referent en el sector de l’automoció, ubicada a la rodalia de Girona, especialitzada en la comercialització de producte propi, per a diferents sectors, un/a:
TÈCNIC ADMINISTRATIU COMPTABLE (H/D)
La persona seleccionada s’incorporarà al departament financer i assumirà totes les tasques relacionades amb la gestió de la comptabilitat diària, fent el corresponent seguiment dels comptes de client i proveïdor i avaluant els propis riscos, per així contribuir en l’eficiència i el control econòmic de l’organització.
Funcions:
1. Gestionar la comptabilitat de l'empresa, incloent-hi l’enregistrament d’assentaments comptables i la conciliació bancària.
2. Realitzar el seguiment i anàlisi dels comptes trimestrals i anuals per garantir el tancament comptable correcte.
3. Avaluar el risc financer dels clients mitjançant l’anàlisi de solvència i l’històric de pagaments.
4. Preparar informes financers i elaborar propostes per millorar la rendibilitat i la liquiditat de l’empresa.
5. Controlar i supervisar la documentació administrativa comptable, assegurant-ne la correcta gestió.
6. Gestionar els impostos i coordinar-se amb assessories externes per a la presentació de tributs (IVA, IS, IRPF).
7. Donar suport en auditories internes i externes, així com en inspeccions fiscals i financeres.
8. Suport puntual a d’altres departaments.
S’ofereix:
1. Incorporació a una empresa en ple creixement i expansió internacional.
2. Vacant estable, incorporació directa per empresa.
3. Horari de dilluns a divendres de 8 a 17h.
4. Retribució d’entre 22.000¤ i 25.000¤ BA, segons vàlua de la candidatura.
5. Oficines ben comunicades i de fàcil accés amb pàrquing reservat.
Experiència:
1. Aportar experiència prèvia desenvolupant tasques en departaments de comptabilitat, facturació o controller.
2. Desitjable aportar experiència en entorns multinacionals.
Formació:
1. Aportar formació de grau superior en ADE o Comptabilitat i Finances.
2. Molt valorable disposar d'un Postgrau o Màster en Fiscalitat o similars.
Habilitats:
1. Imprescindible aportar un domini alt d'Excel.
2. Nivell mitjà/alt d'anglès.
3. Capacitat analítica, amb iniciativa pròpia, flexibilitat d'adaptació i de treball en equip.
4. Caràcter proactiu, altes capacitats d'organització i amb altes habilitats comunicatives.
#J-18808-Ljbffr