Descripción:
Quina serà la teva missió a l’empresa?
En dependència del/la Responsable de Departament, la persona seleccionada s’ocuparà de:
• Atenció telefònica de clients
• Atenció i assessorament de producte
• Gestionar el transport del producte
• Derivar les incidències a les persones responsables
• Elaborar i entrar la informació dels albarans al programa intern.
• Realitzar la facturació.
Al perfil seleccionat se li ofereix:
• Formar part d’una empresa sòlida, responsable amb gran reconeixement Nacional i Internacional.
• Formació contínua
• Estabilitat
• Tenir la oportunitat de treballar amb un equip multidisciplinari
• Jornada laboral de Dilluns a Divendres de 8h a 13h i de 15h a 18h
Ets el/la candidat/a ideal si tens...
• Formació mínima de CFGS en Administració i Finances i/o similars.
• Experiència en tasques administratives.
• Es valorarà residir a Ripoll i/o rodalies.
• Es valoraran coneixements de SAP
• Habilitats comunicatives i de gestió del temps.
• Capacitat per treballar en equip.
#J-18808-Ljbffr