Coneixes algú a qui li pugui interessar?
Descripció de l'oferta: Secretari/ària i assistent personal a Comarca Baix Empordà
Empresa familiar amb un excel·lent ambient laboral busca incorporar una nova persona al seu equip. Oferim un lloc de treball estable, amb possibilitat d'ampliar l'horari en el futur. Treballem en diversos sectors, fet que permet adquirir una gran varietat de coneixements i experiència professional.
No són necessaris coneixements tècnics específics, només es requereix una actitud positiva i ganes de treballar. Uneix-te a un entorn dinàmic i enriquidor on el creixement personal i professional són una prioritat!
Funcions i requisits de la vacant
Les funcions generals del lloc són les següents:
1. Trucades telefòniques.
2. Correus electrònics.
3. Portar l'agenda.
4. Acompanyament a reunions.
5. Gestió d'encàrrecs.
6. Redacció de documents.
7. Ajudar i complementar.
Requisits:
1. Domini d'Office.
2. Treball en equip.
3. Carnet de conduir.
Es valorarà coneixements d'anglès i francès.
Condicions que ofereix l’empresa
Perspectiva de la feina
No es requereixen estudis
Es valorarà experiència com a auxiliar administrativa i/o de secretària.
Nivell d'experiència
Grup d'empreses immobiliaries i d'esdeveniments.
#J-18808-Ljbffr