El Servei Integral d'Ocupació del Consell Comarcal de la Selva ofereix orientació laboral, formació i borsa de treball a les persones que busquen feina, així com ajuts per la contractació i gestió d'ofertes de feina a empreses que busquen treballadors. El nostre objectiu és treballar per la millora de l'ocupació de la comarca.
Descripció de l'oferta
Empresa dedicada al sector immobiliari precisa incorporar Gestor/a administratiu/iva comptable per incorporar a l'equip de treball a Sils.
* Horari: de dilluns a divendres 8 a 14h i de 15 a 17h
Tasques i responsabilitats:
* Generar remeses de cobrament de rebuts als clients.
* Preparar pagaments proveïdors.
* Fer seguiment de les remeses, registrar els rebuts retornats i comptabilitzar les despeses de devolució.
* Registrar les factures.
* Generar les quotes i rebuts dels pressupostos.
* Gestionar la documentació administrativa de la companyia.
* Suport administratiu general a la direcció.
* Girar remeses de vertical i fer la seva corresponent liquidació.
* Generar les factures dels serveis que presta la companyia.
Oferta vinculada al programa 30 PLUS, dirigida a persones aturades inscrites com a demandants d'ocupació a l'oficina de treball, majors de 45 anys i/o aturats majors de 30 anys de llarga durada, i residents a la comarca de la Selva.
Formació i experiència:
* Formació en comptabilitat.
* Experiència prèvia de mínim 5 anys en un lloc de feina similar.
* Català i castellà.
* Coneixements d'informàtica a nivell d'usuari.
#J-18808-Ljbffr