30 h / setmanals. Horaris rotatius Matí -Tarda i caps de setmana.
Ubicació : Pis de Reinserció Egara (Terrassa).
Incorporació dilluns 22 de Maig per cobrir una baixa mèdica. Possibilitat de continuar amb les suplències d’estiu fins el 10 de Setembre (suplències jornada de 39h).
Característiques del servei : El Pis Reinserció és un recurs de reinserció amb règim residencial, que té com a objectiu consolidar l’autonomia i promoure la vinculació activa de la persona drogodependent amb la seva realitat social, oferint unes condicions de vida normalitzades en un medi urbà. Proporciona ajuda i suport per mantenir un estil de vida saludable i per facilitar la total integració de la persona a la societat.
Responsabilitats:
1. Actuar com a model de conducta.
2. Supervisar que es compleixi el RRI, i intervenir en cas contrari.
3. Dinamització i conducció del tractament.
4. Fer seguiment del procés d’acollida dels nous ingressos (revisió pertinències, recollida de mostres d’orina).
5. Dur a terme tasques d’observació, intervenció i registre.
6. Ser responsable de fer valoracions, per exposar i treballar a la reunió d’equip.
7. Revisar i retornar planificats.
8. Dirigir la reunió de dinàmica de grup.
9. Realitzar intervenció grupal en els espais quotidians: dirigir sobretaules, etc.
10. Participar setmanalment de la reunió d’equip.
11. Informar a la direcció del servei de les incidències.
12. Dur a terme les coordinacions habituals de seguiment dels casos amb supervisió per part del director/a de servei.
13. Supervisar els / les professionals en pràctiques i coordinar amb el / la coordinador/a de pràctiques del centre de formació, si la direcció del servei li ha delegat la tasca.
14. Elaborar els informes amb la supervisió de la direcció del servei.
15. Responsabilitzar-se que la història estigui al dia: Omplir registre de PTI, full de registre de tutories, etc. de cada resident.
16. Llegir el diari d’equip a l’iniciar el torn, i escriure al diari d’equip al finalitzar el torn.
17. Vetllar pel bon funcionament i manteniment de la infraestructura del recurs, fent d’això una tasca educativa per a les persones residents, pel que fa a higiene, cura i manteniment de l’espai.
18. Proposar i participar en l’elaboració, revisió i millora del programa i processos, protocols i documents de registres.
Requisits:
1. Altres titulacions relacionades amb l’àmbit social o de la salut.
2. Es valorarà formació i experiència en salut mental i drogodependències i / o persones sense llar.
3. Es valorarà sensibilitat i formació en perspectiva de gènere.
4. Domini del català i del castellà.
5. Capacitat de planificació i organització, de treball en equip, d’iniciativa, maduresa i autocontrol emocional, capacitat de posar límits, posicionar-se i de maneig de grups.
Grup ATRA vetlla per un entorn de treball just, segur i respectuós per a totes les persones. Per aquest motiu, compleix amb el que es disposa en la legislació per a la igualtat efectiva de dones i homes que resulti d’aplicació (actualment, Llei catalana 17 / 2015, del 21 de juliol, d’igualtat efectiva de dones i homes i / o Llei Orgànica 3 / 2007, de 22 de març).
#J-18808-Ljbffr