Desde PIMEC, en colaboración con el SOC, ponemos en marcha una nueva edición del programa 30 Plus, a través del cual iniciamos este proceso de selección. A través de este programa accederás a una contratación laboral de 6 meses o indefinido y obtendrás formación subvencionada (sin coste para ti) relacionada con el puesto de trabajo. Además, también tendrás acceso a acompañamiento para lo que necesites durante los primeros 6 o 9 meses.
Descripció
Des de PIMEC, i en col·laboració amb el SOC, posem en marxa el programa 30 PLUS, a través del qual iniciem un procés de selecció per tal d’incorporar a una empresa ubicada a SABADELL un/a AUXILIAR ADMINISTRATIU/VA.
A través d’aquest programa accediràs a una contractació laboral indefinida i obtindràs formació relacionada amb el lloc de feina. La formació es realitzarà a l'empresa i el curs tindrà un total de 20 hores.
Funcions
1. Gestió administrativa i comptable: Realització de tasques relacionades amb la comptabilitat i l'administració de documents i processos interns.
2. Facturació: Elaboració i seguiment de factures, gestió de cobraments i control dels pagaments pendents.
3. Atenció al client: Proporcionar assistència als clients mitjançant diversos canals (telèfon, correu electrònic, etc.), resolent dubtes, incidències i proporcionant informació rellevant.
Requisits
* Experiència prèvia: 12 mesos.
* Estudis primàris.
* Coneixements informàtics: nivell bàsic.
* Idiomes: català i castellà nivell intermig.
* Disponibilitat per fer una formació durant la contractació, fora de l’horari laboral.
S'ofereix
* Contracte Indefinit.
* Jornada completa a 40 hores/setmanals.
* Horari: de dilluns a divendres 7h a 15h.
* Salari brut anual: 16.600.
“Aquest projecte està subvencionat pel Servei Públic d’Ocupació de Catalunya i pel Servicio Público de Empleo Estatal -Ministerio de Trabajo i Economia Social en el marc del Programa SOC-30 Plus regulat per Ordre TSF/132/2018, de 30 de juliol, modificada per l’Ordre EMT/128/2021, de 14 de juny.”
#J-18808-Ljbffr