Quina seria la teva missió a l’empresa?
En dependència del/la Responsable, la persona seleccionada s’encarregarà de:
* Gestionar l’ordenació, el manteniment i la ubicació dels productes dins la secció.
* Planificar la feina de la secció corresponent i gestionar l’equip de treball.
* Rebre, escanejar i elaborar albarans de productes auxiliars i comercialitzats.
* Identificar les no conformitats i informar al departament de Qualitat.
* Gestionar i controlar l’estoc.
* Proposar idees de millora dins la secció.
Què s’ofereix?
* Treballar en una empresa de renom dins el sector.
* Formació inicial per part de l’empresa.
* Incorporació directa per empresa.
* Jornada laboral de dilluns a divendres de 13h a 21h.
* Estabilitat laboral i pla de carrera.
* Disposes de formació i experiència en CFGS en Transport i Logística, Administració o similar.
* Coneixements en maquinària industrial, productes acabats i manipulats.
* Ets una persona dinàmica i proactiva, amb ganes d’aprendre i treballar.
* Comptes amb capacitat de treball en equip, lideratge i/o gestió de persones.
* Es valorarà experiència prèvia en el sector.
#J-18808-Ljbffr