Coneixes algú a qui li pugui interessar?
Administratiu/va Departament Logística i AdministracióDescripció de l'oferta a Comarca Gironès
La seva missió és d’un perfil polivalent, sobretot gestionar l’administració del departament de logística, i dominar la comptabilitat i el paquet office, garantint una administració rigorosa de les tasques implicades i recolzant als diferents departaments de l’empresa quan sigui necessari.
Funcions i requisits de la vacant
FUNCIONS
Àrea Expedicions i logística:
* Fer albarans amb SAP dels productes i matèries que entren a fàbrica.
* Mantenir actualitzats els programes de seguiment de residus i de control de bàscula.
* Supervisar que la informació que es traspassa automàticament dels diferents programes a SAP es correcte.
* Coordinar l’agenda dels xofers per optimitzar els viatges d’acord amb les necessitats dels clients.
* Portar el registre de la feina de cada xofer.
* Realitzar el control d’accés de personal a l’empresa, control de paqueteria.
* Buscar pressupostos de transport d’acord amb les necessitats dels departament comercial.
* Supervisar el calendari d’entregues a clients.
Àrea Administració:
* Preparar els informes de mercaderies mensuals.
* Comptabilitzar factures del centre de cost assignat.
* Revisar factures i enviar-les als clients.
REQUISITS
Formació necessària:
* FP mitjà Administració.
Coneixements necessaris:
* Coneixements informàtics: SAP, imprescindible paquet Office.
* Carnet de conduir i vehicle propi per poder arribar a la planta.
* Idiomes: Castellà, Català, Valorable coneixements d’ Anglès o Francès.
Experiència:
* Mínim 1 any d’experiència realitzant tasques similars a l’ ofertada.
#J-18808-Ljbffr