Des d'Adecco busquem un/a Administratiu/va Back office per a una empresa del sector alimentari ubicada a Llagostera. La persona seleccionada serà responsable de fer el seguiment de les comandes dels clients, controlar la disponibilitat de producte, seguiment logístic, etc.
Funcions:
* Gestió de clients: Alta i manteniment de dades, revisió d'informació i suport als comercials.
* Gestió de comandes: Entrada de comandes provinents dels comercials al ERP, control de stock, disponibilitat de producte, optimització de comandes, coordinació amb altres departaments com producció, magatzem i logística per al seguiment de les comandes, etc.
* Suport logística: Coordinació de transport, gestió de costos logístics, control de palets, etc.
* Control financer: Revisió d'informació sobre productes, preus, riscos de clients i sortides de magatzem.
* Comunicació amb els clients finals i seguiment d'incidències.
Requisits:
* Experiència prèvia en posicions administratives relacionades amb gestió de comandes i atenció a clients.
* Coneixement d'eines ofimàtiques, especialment Excel. Valorable ERP.
* Capacitat de planificació, coordinació i resolució d'incidències.
* Valorable experiència en el sector alimentari o logístic.
¿Qué oferim?
* Contracte indefinit directament per empresa.
* Horari de dilluns a divendres (8:00h-17:00h o de 8:00h a 18:00h amb una hora per dinar).
#J-18808-Ljbffr