Empresa amb més de trenta anys d'experiència
en el sector del disseny i la producció de filats sintètics, necessita
incorporar de manera estable un GESTOR/A DE COMPRES I LOGÍSTICA.
Tareas
* Millora dels processos interns i externs que afecten a la fabricació i logística.
* Implantació del Sistema de Gestió a l'empresa: suport documental (protocols, registres, etc).
* Revisar i actualitzar els procediments, instruccions tècniques i protocols.
* Participar en la coordinació del procés de fabricació i negociació amb proveïdors internacionals.
* Calendarització i seguiment del temps de recollida i entrega.
* Interlocució i coordinació amb diferents departaments de l'empresa, proveïdors i clients específics.
* Elaboració de documentació tècnica i de qualitat.
Requisitos
* Experiència mínima de 2 anys en les funcions sol·licitades.
* Formació específica en l'àmbit de gestió, processos i/o qualitat.
* Imprescindible Nivell Anglès: Advanced (C1/C2).
* Molt valorable Nivell Francès mig.
* Imprescindible carnet de conduir i vehicle propi.
* Disponibilitat per viatjar.
* Nivell office expert.
Beneficios
* Contracte indefinit + període de prova.
* Retribució primer any 34.000€ SBA amb possibilitat d'incorporar objectius (retribució variable) a partir del segon any.
* Mòbil i ordinador d'empresa.
* Formar part d'una empresa consolidada en el sector i amb moltes possibilitats de creixement continu.
* Lloc de treball: Vallès Oriental.
* Jornada de treball: Matí i tarda. Divendres intensiu (modalitat presencial).
#J-18808-Ljbffr