Desde PIMEC, en colaboración con el SOC, ponemos en marcha una nueva edición del programa 30 Plus, a través del cual iniciamos este proceso de selección. A través de este programa accederás a una contratación laboral de 6 meses o indefinido y obtendrás formación subvencionada (sin coste para ti) relacionada con el puesto de trabajo. Además, también tendrás acceso a acompañamiento para lo que necesites durante los primeros 6 o 9 meses.
Descripción
* Laboració amb el SOC, posem en marxa el programa 30 PLUS, a través del qual iniciem un procés de selecció per tal d’incorporar a una empresa ubicada a PARETS DEL VALLÈS un / a ADMINISTRATIU / VA D'ATENCIÓ AL CLIENT - Costumer Service. L'empresa es dedica a la comercialització de productes per la reparació i el canvi de vidres d'automòbils.
A través d’aquest programa accediràs a una contractació laboral indefinida i obtindràs formació relacionada amb el lloc de feina.
Funcions
* Proporcionar un sòlid suport administratiu i de servei al client.
* Monitoritzar el creixement dels clients.
* Desenvolupar relacions amb els clients.
* Assegurar que totes les comandes de vendes es processin a temps per complir els terminis i les dates de lliurament sol·licitades.
* Respondre totes les consultes dels clients de manera educada, oportuna i eficient.
* Comunicar-se amb els clients diàriament sobre l'estat de les comandes.
* Proporcionar un suport d'anàlisi sòlid a l'equip de vendes.
* Mantenir informat al responsable sobre qualsevol incidència amb els clients / comandes.
* Analitzar les comandes obertes i informar l'equip de vendes i els clients de qualsevol situació que impedeixi la finalització de la comanda.
* Enviar actualitzacions bimestrals al client i a l'equip de vendes sobre les comandes obertes.
* Treballar en estreta col·laboració amb la cadena de subministrament, el magatzem i l'equip de vendes.
* Construir i desenvolupar relacions de treball sòlides amb clients i equips interns.
* Garantir la logística de cada comanda que venda per als clients.
* Assistir a reunions amb l'equip de vendes.
Requisitos
* Experiència prèvia en una posició similar: 5 anys en atenció al client.
* Formació acadèmica: estudis superiors.
* Idiomes: català, castella i anglès: avançat.
* Es requereixen coneixements informàtics: nivell mitjà.
* Competències: comunicació, precisió i detall, orientació a objectius, treball en equip, anàlisis i resolució de problemes i orientació al client.
* Tenir disponibilitat per fer una formació durant la contractació, fora de l’horari laboral.
S'ofereix
* Contracte indefinit.
* Jornada completa.
* Horari: de dilluns a dijous de 8h a 14h i de 14.30h a 17h i divendres de 8h a 14h.
* Salari brut anual: 25.000€.
* Distribució salarial: 12 pagues.
Aquest projecte està subvencionat pel Servei Públic d’Ocupació de Catalunya i pel Servicio Público de Empleo Estatal -Ministerio de Trabajo y Economía Social en el marc del Programa SOC-30 Plus regulat per Ordre TSF / 132 / 2018, de 30 de juliol, modificada per l’Ordre EMT / 128 / 2021, de 14 de juny.
#J-18808-Ljbffr