* L’ Espai Ariadna és un servei residencial per a dones cis, persones trans i no binàries en situació de violència masclista i addicció a substàncies i els seus fills i filles. És un recurs en funcionament 24 hores els 365 dies de l’ any que pertany a la cartera de serveis del Departament de Feminismes de la Generalitat de Catalunya i gestionat per Fundació Salut i Comunitat.
* La direcció ha de poder liderar un equip multidisciplinari format per educadores socials, treballadora social, psicòloga, psiquiatra i integradores socials que està especialitzat i format per a proporcionar una atenció integral en violències masclistes i addiccions i donar resposta a les diferents situacions que es poden presentar al recurs donades les diferents interseccionalitats de les persones que accedeixen a l’ Espai Ariadna (violències de gènere, addiccions a substàncies i comportamentals, salut mental, diversitats funcionals, diversitats cognitives, origen, classe social, ètnia, cultura, etc).
* Al ser un recurs dissenyat des de els seus inicis amb perspectiva de gènere, la direcció del recurs ha de poder aplicar un lideratge feminista i transformacional. A més ha de facilitar a l’ equip l’ implicació i motivació, així com espais de cura de professionals i un sistema de treball que posi en valor totes les disciplines per igual i promogui la presa de decisions horitzontal.
* Es requereix una persona professional que tingui habilitats comunicatives, de gestió d’equips, capacitat de negociació i relacional i que compti amb un títol de grau en Psicologia, Treball social o Educació social.
* És necessària la formació i experiència demostrable en interseccionalitat, violències de gènere, perspectiva de gènere, infància, addiccions i salut mental i en gestió d’ equips.
* Es valorarà formació en lideratge i conducció de grups.
Les seves funcions són:
* La gestió del propi servei i de l’equip.
* Selecció d’equip, dinamització, motivació i coordinació de l’equip.
* Elaboració de propostes de contractació i propostes de fi de contracte.
* Supervisió tècnica, vetllant pel bon funcionament del servei i de l’aplicació de la perspectiva de gènere interseccional a les intervencions.
* La relació amb l’exterior, bé sigui amb les administracions com a titulars dels serveis que gestionem, bé sigui amb altres serveis i professionals externs la intervenció dels quals es requereixi en el procés de recuperació de les dones i els seus fills i filles.
* La relació amb altres equips i amb la Gerència de la pròpia entitat.
* La gestió del pressupost anual.
* La gestió del compliment de tot allò relacionat amb la protecció de les dades i la Prevenció de Riscos Laborals.
* Tasques de difusió del projecte.
* Elaboració de protocols, projectes i memòries.
* Vetllar pel compliment de tots els requeriments del servei.
* Interlocució i coordinació amb diferents serveis i recursos de les xarxes.
* Gestió de derivacions i llista d’espera.
* Realització de les entrevistes d’entrada al recurs.
* Promoció i participació en la difusió i visibilitat del projecte com a forma d’incidència política a congressos i jornades així com amb l’elaboració d’articles i participació en guies i llibres sobre violències masclistes i perspectiva de gènere en addiccions.
* Predisposició per a realitzar assessoraments a la xarxa professional d’atenció sobre intervenció en VM i addiccions.
* Comunicació horitzontal i permanent entre totes les persones que conformen l’equip multidisciplinar.
* Incorporació immediata
Totes les persones que considerin que compleixen aquest perfil poden enviar el seu CV actualitzat a rrhh@fsyc.org #J-18808-Ljbffr