Informació de l'empresa
Empresa CM Restaurants i Allotjaments SLU
Descripció feina
Càrrec vacant Recepcionista
Població Olot
Comarca Garrotxa
Núm llocs 1
Horari De 9h a 14h i de 16h a 19h
Sou Segons Conveni
Tipus de contracte Indefinit
Descripció Busquem un/a Recepcionista (auxiliar administrativa) per unir-se al nostre equip i ser el primer punt de contacte amb clients i proveïdors. La persona seleccionada tindrà un paper essencial en la gestió de tasques d’atenció al client, coordinació amb proveïdors i suport en les compres, mantenint una actitud professional i orientada al servei.
Responsabilitats:
Atendre i gestionar l’atenció al client, assegurant una resposta àgil i professional a les consultes telefòniques i presencials.
Coordinar-se amb proveïdors i realitzar gestions de suport en el departament de compres.
Gestionar i distribuir la correspondència i organitzar les cites i reunions necessàries.
Col·laborar en tasques administratives generals i donar suport als diferents departaments.
Gestionar tasques polivalents d’oficina per garantir el bon funcionament del dia a dia.
El teu horari serà de 9h a 14h i de 16h a 19h.
Data publicació 11/11/2024
Requisits
Titulació
Es valorarà
Requeriments Experiència prèvia en atenció al client o recepció, idealment en un entorn administratiu o empresarial.
Habilitats comunicatives excepcionals i una orientació al servei al client.
Coneixements en ofimàtica i eines de gestió administrativa.
Idiomes: Català i castellà (imprescindible). Es valoraran coneixements d’altres idiomes.
Imprescindible
Altres requisits