Empatif és un grup especialitzat en la gestió de Recursos Humanos amb més de 25 anys dexperiència en el mercat. Estem ubicats estratègicament en diferents punts de la Geografia Nacional.
La nostra missió principal es fer feliç a las persones, fer-les créixer i que aquestes siguin més competitives. Apostem per el desenvolupament de les persones.
Potenciem el valor de las empreses a través de las persones. De veritat
Des de la nostra divisió de Recruiting col·laborem amb una companyia del sector de la cosmètica, ubicada a la comarca d´Osona, amb un projecte estable per formar part del departament de Back Office.
El nostre client és una empresa històrica en un moment de creixement, dedicada a la distribució de productes cosmètics.
Les teves funcions seran:
-Control i seguiment de comandes
- Contacte amb clients i venedors per aportar la informació i documentació que necessiten (fitxes logístiques, proformes, albarans, etc)
- Suport al departament comercial
- Altres propis del departament
Què t´oferim?
- Possibilitat de desenvolupament professional i personal.
- Incorporació a una empresa en expansió, amb un equip jove i amb molt dinamisme.
- Contracte indefinit per empresa amb un periode de prova de 2 mesos.
-Horari de dilluns a dijous de 8.00 a 16:30. Divendres de 8.00 a 15.00. Oferta de treball a la comarca Osona
-Nivell B2 d´anglès.
-CFGS en Administració i Finances.
-Experiència mínima d´un any en departament administratiu.