La persona que s'incorpori realitzarà les següents funcions:
* Assignació d’una cartera de clients de manera autònoma, seguint els criteris de l’àrea i sota la supervisió del Director.
* Confecció de la comptabilitat de la cartera de clients assignada: assentaments comptables, conciliació bancària, conciliació clients i proveïdors, amortitzacions.
* Realitzar tancaments mensuals, trimestrals i anuals.
* Suport i acompanyament al client amb dubtes o consultes referents a la comptabilitat.
* Presentació dels llibres oficials de comptabilitat al registre mercantil.
* Gestió documental i facturació: emetre factures dels serveis i/o productes i gestionar remeses bancàries.
Coneixements i Requeriments:
* Molt valorable CFGS en Administració i Finances.
* Es valorarà Grau en Comptabilitat i Finances o equivalent.
* Coneixements en Sage i Quantyca molt valorable.
* Coneixements en ofimàtica.
* Experiència mínima de 2 anys en assessoria.
Competències:
* Orientació al client.
* Compliment de terminis.
* Treball en equip.
* Organització.
S'ofereix:
* Projecte estable amb possibilitats de creixement professional en funció de la vàlua personal.
* Jornada Completa amb horari flexible.
* Horari: De dilluns a dijous horari partit i divendres jornada intensiva. Jornada Intensiva estiu.
* Salari en funció de la experiència aportada.
* Incorporació immediata.
Descobreix una oportunitat única en un despatx professional dedicat a l'assessorament integral i la gestió empresarial. Amb nosaltres, formaràs part d'un equip compromès amb la qualitat, l'ètica i l'èxit compartit.
Unir-te a Ribas Àlvarez significa ser part d'una cultura corporativa que valoritza la professionalitat, el respecte i la lleialtat. Esperem amb interès la teva incorporació a l'equip!