Coneixes algú a qui li pugui interessar?
Funcions i requisits de la vacant Back Office Comercial (amb anglès)
Tens experiència en tasques administratives i en contacte amb clients? Tens un bon nivell d'anglès? Busques estabilitat laboral en una empresa consolidada? Aquesta oferta pot interessar-te!
Des d'Adecco estem col·laborant amb una empresa del sector metall ubicada al Pla de L'estany que busca incorporar un/a Back Office Comercial per unir-se al seu equip.
Funcions
1. Donar suport a l'equip comercial en tasques administratives.
2. Gestionar i actualitzar la base de dades (alta i manteniment de dades de clients, entrada de comandes, control de stock i disponibilitat de producte, ordres de fabricació, etc.)
3. Fer el seguiment de comandes i gestionar possibles incidències.
4. Atenció al client i comunicació amb clients nacionals i internacionals.
S'ofereix
1. Incorporació estable en contracte indefinit directament a través d'empresa.
2. Horari de dilluns a divendres de 8:00 a 17:00h o de 9:00 a 18:00h.
3. Salari en funció de l'experiència i l'aportació del candidat/a.
Requisits
1. Experiència en tasques administratives i d'atenció al client a nivell nacional i internacional.
2. Persona comunicativa, organitzada i resolutiva.
3. Residència propera al lloc de treball.
4. Nivell d'anglès alt.
5. Francès valorable.
Si t'interessa formar part d'un equip dinàmic i tens experiència en Back Office Comercial, inscriu-te! Ens posarem en contacte amb tu.
#J-18808-Ljbffr