General information
Reference: 24FUBPASAISGTCTCI13446
Type: New appointment
Title: Técnico o Técnica de atención al usuario del Área de Infraestructuras y Servicios Generales
Type of position: FUB
Academic year: 2024 - 2025
Call start: 27-01-2025
Call end: 10-02-2025
Description of the post
Description:
UVic-UCC is a young and very dynamic university in Central Catalonia, with a special commitment to quality teaching, innovative research and internationalization. The Área de Infraestructuras y Servicios Generales is responsible for managing infrastructures and new facilities; logistical services such as concierge and maintenance; user assistance, both in-person and via phone; and other general services related to the efficiency and sustainability of the facilities.
Functions and duties:
* Servicio de Atención Telefónica y al usuario del CT Beta.
* Gestión de la reserva de espacios y organización de actos.
* Control de los distintos espacios de reuniones, reservas, orden, etc.
* Facilitar la información solicitada, encauzarla o derivarla a las instancias pertinentes.
* Apoyo al servicio de atención personalizada en mostrador: PASO del CT Beta y personal externo, y todas las tareas que se derivan (gestión paquetería, objetos perdidos, claves, etc.)
* Asumir las funciones que puedan aparecer vinculadas con el Área de Infraestructuras y Servicios Generales o el CT Beta y que le delegue su Responsable y/o Director.
* Colaborar en la detección de labores de conserjería y mantenimiento y formar parte del equipo de oficina técnica en el control y seguimiento de las tareas del personal de mantenimiento del edificio.
* Asumir las funciones que marque el Plan de Autoprotección.
* Realizar tareas de gestión básicas del Área de Infraestructuras y Servicios Generales.
* Colaborar y ayudar a los compañeros del área en la realización de sus tareas.
Requirements
Spanish Decree on recognition of qualifications of teaching and research staff, and service staff: According to Spanish Royal Decree 889/2022, those who apply for teaching and research staff (PDI) or service staff (PAS) posts should have any qualifications issued abroad officially recognised in Spain, since such approval qualifies for the exercise of regulated professions in Spain. Research-only staff are exempt from this requirement.
Vocational training: Ciclo Formativo de Grado Medio en el ámbito de la administración o afines
Certification of Level C1 in Catalan or commitment to obtain it.
Accreditation of Level B2 English or commitment to obtain it.
Nivel medio en uso de herramientas digitales.
Experiencia en comunicación y atención al público.
Conocimientos de informática a nivel de usuario (word, excel, bases de datos, etc).
Other requirements
Merits
* Buen nivel de inglés
* Experiencia de trabajo en el entorno de la investigación
* Experiencia en tareas de recepcionista, telefonista y atención directa al público.
* Capacidad de relacionarse y trabajar en equipo.
* Persona responsable, dinámica y de trato agradable.
* Se valorará positivamente la acreditación de formación en otros ámbitos relacionados (gestión administrativa, marketing, comunicación, etc.).
* Se valorará la residencia en el entorno.
Competencies
ATTITUDE:
Initiative
Success orientation
Planning and organisation
Concern for order and quality
TEAM MANAGEMENT:
Teamwork and cooperation
PERSONAL SKILLS:
Self-confidence
Self-control
Organisation
Flexibility and change management
INFLUENCING:
Communication
Empathy
User orientation
This job offer includes
Inclusion in the professional group Administrative and service staff (PAS)
Type of contract: permanent
Total work: full-time
Gross salary: 24.604,20 €
Check here the advantages of working at UVic-UCC
#J-18808-Ljbffr