Resum de funcions:
* Gestió administrativa dels processos de preinscripció i matriculació d'alumnes.
* Gestió administrativa dels documents acadèmics: llibres d'escolaritat, historials acadèmics, títols, beques i ajuts, certificats, diligències, etc.
* Gestió administrativa i la tramitació dels assumptes del centre.
* Arxiu i classificació de la documentació del centre; Despatx de la correspondència (recepció, registre, classificació, tramesa, compulsa, franqueig, etc.).
Descripció del treball
Els auxiliar administratiu/iva realitzen les funcions pròpies del seu cos a l'àmbit dels centres educatius. Aquests són els principals càrrecs que es desenvolupen a la secretaria administrativa:
* Gestió administrativa dels processos de preinscripció i matriculació d'alumnes: Són responsables de gestió del procés de preinscripció i matriculació dels alumnes. Permeten als pares, professors o directors inscriure als alumnes en el curs escolar corresponent.
* Gestió administrativa dels documents acadèmics: La preparació de materials de la assignatura correspon al personal específic. També gestiona papers impresos com comptes per un servei útil.
* Gestió administrativa i la tramitació dels assumptes del centre: L'execució de totes les operacions bàsiques relacionades amb la fiscalia i tota cosa similar a qüestions burocràtiques.
* Arxiu i classificació de la documentació del centre i despatx de la correspondència: Reben correus i registradors de novetats amb articles de jornals i òrgans oficials. El repartidor inclou tràmits d'impostos.
* Transcripció de documents i elaboració de llistes i relacions: Trimestralment, per llançar cada cop una informació nova sobre el departament. En aquest cas el destinatari és sempre alguna persona amb cartera del govern autònom.
* Gestió informàtica de dades: Són càrregues més llargues amb usuaris claus davant el contingut únic que abasten alguns setmana passats quan hi ha hagut uns punts programats.
* Atenció telefònica i personal: Usualment tenen aspectes de formatge brutes sense cap mena d'indicador excepte baixes causants. També donen suport als funcionaris que estan procurant canviar de feina. I també informen si venen fins i tot convidats.
* Recepció i comunicació d'avisos, encàrrecs interns i incidències del personal: Observem diferents persones reclamant aquells papers requerits aconseguits al final i altres escrits secundaris per dipositar que et fa falta.
* Realització de comandes de material, comprovació d'albarans, etc.: Tanca al sol l'oficina adjunta, per fer ingressos no pas només principalment especialitzada sinó generalment continuada e imparciialment congruent també quinze dies.
* Manteniment de l'inventari: Diferents objectes deteriorats deixats fora del lloc.
* Control de documents comptables simples: Versió actualitzada emmagatzemada allí ja existent ordenada.
* Exposició i distribució de la documentació d'interès general: Servei dedicat aquí públicament complet, dient-los gràcies mostrant estructura indexada, fent-ne un poc provinent de confiança i recomanaclar-se fetorer informatiu llevat apunts quasi per defecte...