PRINCIPALS FUNCIONS I RESPONSABILITATS:1. Recerca i contacte amb empreses per a:Captació, prospecció i manteniment de clients per a l'ampliació de la cartera d'associats.Oferir a les empreses/entitats una cartera de serveis dissenyada en funció de les seves necessitats.Detecció de l'interès per la cartera de serveis de l'entitat.Detecció de perfils professionals necessaris a les empreses (Upskilling-Reskilling)Detecció de necessitats formatives. Noves tendències. 2. Assessorament a empreses / entitats:Establiment de col·laboracions i planificació d'accions conjuntes.Assessorament i ajuda en la cerca de finançament, subvencions i ajuts3. Gestió documental:Elaboració d'informes prospectius i/o analíticsSuport en la sol·licitud de subvencions i justificacions econòmiquesRecerca de perfils per a les ofertes de feina, enviament i seguiment de candidatures. Captació d'ofertes laboral i derivació de candidatures en funció de la necessitat de l'empresa. Descripció i publicació de l'oferta laboral, cribratge de CV, entrevista per avaluar competències d'encaix per la vacant activa. Disponibilitat de vehicle, Permisos de conduir: b. català (parlat superior, escrit superior), espanyol (parlat superior, escrit superior)