Important Assessoria Comptable/Fiscal/Laboral de Lleida incorpora un/a Administratiu/va Laboral al seu despatx. Estem pensant en una persona recent Graduada en Relacions Laborals i que es vulgui iniciar en l’àmbit de l’assessoria laboral.
Responsabilitats:
1. Tasques de suport al departament laboral.
2. Recopilació de dades dels clients.
3. Tramitació d’altes i baixes a la Seguretat Social.
4. Tràmits relacionats amb modificacions de jornades.
5. Gestió d’IT’s (per malaltia comú o per accident).
6. Elaboració de contractes, col·laborar en la realització de les nòmines, acomiadaments, etc.
Requisits:
1. Experiència mínima de 1 mes (no és imprescindible tenir experiència, l’empresa l’anirà formant).
2. Excel·lent actitud envers la feina, implicació, ganes d’aprendre, capacitat de treball en equip i iniciativa.
3. DIPLOMATURA O ENGINYERIA TÈCNICA en Relacions Laborals.
4. Domini del català (parlat c1 - d.funcional, escrit c1 - d.funcional).
Condicions:
1. Contracte laboral indefinit.
2. Jornada completa.
3. Salari mensual brut: 1416 €.
4. Altres beneficis:
* Jornada completa: de dilluns a dijous de 8:30 a 14h i de 15 a 18h / els divendres i dos mesos d’estiu de 8 a 15h.
* Es fan tots els ponts.
* Excel·lent ambient laboral.
#J-18808-Ljbffr