Descripció del càrrec:
Serveix per a realitzar el seguiment individual de casos, tallers de psicologia i primeres entrevistes als residents del Servici d'acollida (SAO) de baixa exigència.
Viure i/o compartir la missió i els valors de la Companyia de les Filles de la Caritat.
És necessària una capacitat de vinculació, sensibilització i comunicació amb les persones ateses. A més és imprescindible tenir la capacitat de treballar en equip i vincular-se amb el grup de professionals interns i externs.
També cal tenir la capacitat de gestionar les situacions de conflicte. I és molt important que tingui bones capacitats comunicatives.
Instruccions:
En aquesta feina s'han de seguir els principals objectius i línia de treball de l'equip i no es pot prendre cap decisió sense consultar anteriorment als directius assignats.
Els principis bàsics són:
1. Confidencialitat: Totes les converses amb els pacients han de ser confidenciales, tant durant o fora de servei.
2. Flexibilitat: S'ha de mostrar flexibilitat en hores de treball sempre que sigui possible.
Evaluació del candidat:
Un bon candidat ha de tenir cura que tenen bona relació amb tots els col·legues, adequada actitud, efectivitat, cooperació, complir amb els requeriments organitzatius i disposar de bones aptituds comunicatives. Calgui també assegurar-se que hi hagi clar desempenyament del seu paper de cada individu dins de la unitat i capacitat de captar-ne problemes preventius. Un candidat ideal ajudaria als seus companys quan fos necessari.