Estem buscant un/a Auxiliar Administrativ@ per al departament d'Operacions. Pensem en una persona organitzada i proactiva per unir-se al nostre equip d'operacions. La persona seleccionada serà responsable de donar suport a les activitats administratives i operatives diàries, assegurant que tots els processos interns es duguin a terme de manera eficient i efectiva.
Funcions:
* Gestionar i coordinar l'agenda del departament d'operacions.
* Gestionar inventari i recursos.
* Donar suport a la planificació i execució de projectes.
* Col·laborar amb l'equip de logística i de producció.
* Contacte amb clients i proveïdors.
Requisits:
* Experiència mínima d'1 any en funcions similars.
* Títol FP de Grau Superior.
* Títol de Grau en Administració i Direcció d'Empreses o Ciències Empresarials.
* Anglès (parlat B2 - avançat, escrit B2 - avançat).
* Català (parlat B2 - avançat, escrit B2 - avançat).
* Espanyol (parlat B2 - avançat, escrit B2 - avançat).
* Competències / coneixements: Formació com a tècnic/a administratiu o estudis universitaris en administració i finances.
* Habilitats organitzatives i capacitat per treballar en equip.
* Coneixements en gestió de projectes i logística.
* Domini d'Ofimàtica - MS Office (Excel especialment).
* Experiència gestionant eines de ticketing.
* Nivell d'anglès intermedi.
* Disponibilitat de vehicle: moto, automòbil.
* Permisos de conduir: B.
Condicions Laborals:
* Contracte laboral indefinit.
* Jornada completa.
* Horari de dilluns a divendres de 8:00h a 17:00h (1h per dinar).
#J-18808-Ljbffr