Marlex Human Capital és una empresa líder en Recursos Humans especialitzada en Selecció de Personal.
Comptem amb més de 25 anys d'experiència en el sector i una xarxa de més de 70 oficines, posicionant-nos com una de les 5 firmes líders del país i una de les de més alt creixement en els darrers anys.
Compartim un viatge amb més de 5.000 empreses que confien en els nostres serveis i equips especialitzats.
Descripció de l'oferta
Des de Marlex, estem col·laborant amb una reconeguda empresa ubicada a les rodalies de Girona, dedicada a la producció i el subministrament de material per a professionals de la instal·lació de sistemes de climatització i lampisteria, que actualment cerca incorporar un/a Back Office Comercial amb idiomes de manera estable a la seva organització.
Quina seria la teva missió a l'empresa?
En dependència directa de Gerència, la persona seleccionada es responsabilitzarà de les següents tasques:
1. Actualitzar i mantenir els registres al sistema (clients nous, tarifes i ràpels, propostes comercials, comandes i albarans, moviments d'estoc entre delegacions, etc.)
2. Gestió de les comandes i els processos comercials (comunicació directa i fluïda amb els clients, seguiment de les comandes fins a l'entrega, resolució de possibles incidències, gestió del transport, etc.)
3. Atenció al client (respondre les preguntes i sol·licituds d'informació, gestionar reclamacions, oferir solucions ràpides i efectives, etc.)
4. Anàlisi i millora (analitzar i reportar possibles oportunitats de millora en els processos comercials i en les operatives diàries en les que el departament participi activament)
5. Col·laboració interdepartamental (facilitar la comunicació entre els departaments implicats en tot el procés comercial, coordinació amb els representants comercials)
Què s'ofereix?
1. Oportunitat d'ocupar una posició de responsabilitat, polivalent i dinàmica
2. On boarding i formació continuada a càrrec de l'empresa
3. Potencial de desenvolupament professional en una empresa que es troba en ple creixement
4. Disposar dels recursos i el recolzament necessari per a dur a terme la feina en condicions òptimes
5. Retribució negociable en funció dels coneixements i experiència aportats
Requisits
Ets el candidat/da ideal si...
1. Disposes de formació en comerç internacional, administració, etc.
2. Tens una experiència mínima de 3 anys ocupant una posició igual o similar
3. Demostres bones aptituds comunicatives i una clara orientació al client
4. Ets una persona organitzada, proactiva, comunicativa, analítica i amb esperit d'equip
5. Imprescindible domini de l'anglès i el francès (parlat i escrit)
#J-18808-Ljbffr