Des de la Fundació Pere Tarrés cerquem un/a administratiu/a de selecció per desenvolupar tasques de gestió i contractació de personal de l'àmbit social, obertura de suplències de serveis vinculats a la infància, joventut, gent gran i programes de convivència i seguiment del personal de pràctiques a Barcelona.
Què faràs?
* Gestió de les substitucions de les activitats i serveis del departament.
* Gestió del personal de pràctiques del serveis i contacte amb recursos humans.
* Gestió del personal seleccionat per recursos humans.
* Cerca de talleristes.
* Gestió de la contractació del personal, control de contractes i dades personals.
* Gestió de la borsa de treball.
* Resolució de les incidències.
Què oferim?
* Jornada completa 37.5 hores setmanals.
* Flexibilitat horària a l'entrada i sortida.
* Possibilitat de disposar de dues tardes a la setmana lliures.
* Possibilitat de realitzar treball remot a partir dels 3 mesos.
* Centre de treball: Barcelona.
* Contractació indefinida.
* Incorporació immediata.
Oportunitat de treballar en una entitat sense ànim de lucre amb més de seixanta anys de presència al sector del Lleure Educatiu i l'Acció Social.
Requisits mínims:
* Imprescindible experiència mínima de dos anys realitzant processos de selecció i/o gestió de borses de treball.
* Imprescindible experiència gestionant equips/persones.
* Valorable formació en Recursos Humans.
* Disponibilitat d'incorporació immediata.
* Alt domini del paquet Office.
#J-18808-Ljbffr