Des de PIMEC, i en col·laboració amb el SOC, posem en marxa el programa 30 PLUS, a través del qual iniciem un procés de selecció per tal d'incorporar a una empresa ubicada a BARCELONA un/a RECEPCIONISTA. L'empresa presta serveis a empreses i professionals, de despatx i d'oficines amb instal·lacions i accessoris.
A través d'aquest programa accediràs a una contractació laboral indefinida i obtindràs formació relacionada amb el lloc de feina.
Responsabilitats
* Recepció i atenció al públic.
* Atenció a les visites i atenció telefònica.
Condicions que ofereix l'empresa
* Previsió d'incorporació: Immediata.
Requisits
* FP II amb titulació Administratiu i Comercial.
* Cicles Formatius de Grau Superior amb titulació Administració.
* Cicles Formatius de Grau Mitjà amb titulació Administració.
* Formació CFGM en administració, secretariat o àrees afins.
* Coneixements d'eines ofimàtiques: nivell mig.
* Experiència prèvia en una posició similar al sector administratiu: 1 any.
* Habilitat per gestionar múltiples tasques i treballar sota pressió, comunicació i organització.
* Tenir disponibilitat per fer una formació durant la contractació, fora de l'horari laboral.
Nivell d'experiència
Nom de l'empresa: PIMEC.
Descripció: Patronal de Micro, Petita i Mitjana Empresa de Catalunya.
#J-18808-Ljbffr