Assessoria d’àmplia trajectòria (més de 50 anys) a la ciutat de Sabadell
necessita incorporar
ADMINISTRATIU-VA per al DEPARTAMENT COMPTABLE
FUNCIONS
1. En dependència del Director de l’Àrea de Comptabilitat es responsabilitzarà de:
2. Donar suport administratiu al departament Comptable.
3. Confecció de comptabilitat de clients.
4. Preparació i presentació de liquidacions trimestrals (IVA, IRPF, ..).
5. Suport, confecció i presentació de comptes anuals, impostos de societats i llibres oficials.
6. Gestions davant els Organismes Oficials (AEAT, ATC, Ajuntaments).
7. Treballs administratius diversos, manipulació i organització documentació, preparació expedients per a la seva posterior digitalització, manteniment arxius.
8. Atenció telefònica.
ES REQUEREIX
1. Tècnic Professional de Grau Superior en Administració i Finances o altre relacionada amb comptabilitat i fiscalitat.
2. Coneixement de principis comptables i normes bàsiques de comptabilitat.
3. Domini d’eines ofimàtiques (Excel, Word, entre altres).
4. Es valorarà experiència prèvia.
5. Domini del català i castellà.
6. Entre les característiques de la persona caldrà que en destaquin capacitat de treball, de concentració, pro activitat i bon criteri a l’hora de resoldre problemes, amabilitat en el tracte, treball en equip, responsabilitat, sentiment de pertinença, implicació i compromís.
S’OFEREIX
1. Contracte indefinit.
2. Jornada completa.
3. Horari flexible entrada/sortida. Horari de referència: De 8:30 a 13:30 i de 15 a 18:30 (Dilluns a Dijous). De 8:00 a 14:00 (Divendres).
4. Retribució entre 20.000 i 28.000 a determinar segons perfil.
#J-18808-Ljbffr