Empresa del sector alimentació situada a Igualada selecciona un/a ADMINISTRATIU/VA D’ATENCIÓ AL CLIENT AMB IDIOMA ANGLÈS.
Realitzarà tasques a nivell d’introducció de comandes de clients al sistema informàtic, resolució de dubtes i consultes de clients (nacionals i exportació, per això es requereix el nivell d’anglès), i també donarà suport al departament comptable-financer repassant factures de proveïdors, fent previsions de pagaments, comptabilitzar bancs, etc.
Pensem en una persona amb formació a nivell de Cicle Formatiu de Grau Superior en Administració i Finances o similars i que aporti experiència en tasques administratives en departaments d’atenció al client, comptables o compres així com un bon nivell d’anglès i ús d’eines ofimàtiques.
Oferim un contracte laboral estable, horari de dilluns a divendres de 9h a 13h i de 15h a 19h (amb la possibilitat de fer només una hora al migdia i plegar a les 18h) i una retribució econòmica negociable en funció de l’experiència aportada.
#J-18808-Ljbffr