Desde PIMEC, en colaboración con el SOC, ponemos en marcha una nueva edición del programa 30 Plus, a través del cual iniciamos este proceso de selección. A través de este programa accederás a una contratación laboral de 6 meses o indefinido y obtendrás formación subvencionada (sin coste para ti) relacionada con el puesto de trabajo. Además, también tendrás acceso a acompañamiento para lo que necesites durante los primeros 6 o 9 meses.
Descripció: Des de PIMEC, i en col-laboració amb el SOC, posem en marxa el programa 30 PLUS, a través del qual iniciem un procés de selecció per tal d’incorporar a una empresa dedicada al sector de la gestió de residus ubicada a Santa Llogaia d'Alguema un/a Administratiu/iva.
A través d’aquest programa accediràs a una contractació laboral amb contracte indefinit i obtindràs formació relacionada amb el lloc de feina. La formació es realitzarà a PIMEC i el curs tindrà un total de 40 hores.
Funcions
* Atenció al públic.
* Facturació.
* Tramitació de baixes de vehicles fora d'ús.
* Registre de compra i venda de ferralla.
* Gestió de formularis i obligacions mediambientals.
Requisits
* Eines informàtiques: Paquet Office (Word, Excel, correu electrònic) a nivell usuari.
* Disponibilitat per fer una formació durant la contractació, fora de l’horari laboral.
Oferim
* Contracte indefinit a jornada completa.
* Horari: de dilluns a divendres de 9h a 13h i de 15h a 19h.
* Salari brut anual: 16.800 euros.
“Aquest projecte està subvencionat pel Servei Públic d’Ocupació de Catalunya i pel Servicio Público de Empleo Estatal - Ministerio de Trabajo y Economía Social en el marc del Programa SOC-30 Plus regulat per Ordre TSF/132/2018, de 30 de juliol.”
#J-18808-Ljbffr