Som un Hòlding empresarial amb seu i oficines a la ciutat de Girona, amb participacions a diferents empreses de diversos sectors.
Busquem una persona disciplinada, organitzada, metòdica, polivalent, resolutiva i amb capacitat analítica per a portar la gestió administrativa i comptable del hòlding i fer el seguiment i control de les empreses participades.
Tasques
* Comptabilitat
* Comptabilitat General
* Facturació i seguiment dels cobraments
* Validació de les factures de proveïdors, comptabilització i pagaments
* Anàlisi econòmica i financera
* Elaboració del pressupost
* Control de costos i del pressupost
* Elaboració dels informes de tancament mensuals i anual de la matriu, Pèrdues i Guanys i Balanç.
* Supervisió i consolidació de totes les empreses del grup.
* Establiment de kpi’s de control
* Previsió d’ingressos i pagaments, control de tresoreria
* Preparació de la documentació per a auditoria financera
* Altres tasques administratives
Requisits
* Grau en Economia, ADE o similar
* Experiència mínima de dos anys en posició similar
* Agilitat en l'ús d'eines informàtiques
* Idiomes: Català i castellà, es valorarà anglès
S’ofereix:
* Contracte indefinit a temps complet
* Retribució a determinar en funció de capacitats i experiència
#J-18808-Ljbffr