EL CONSORCI CORPORACIÓ SANITÀRIA PARC TAULÍ, per l'Àmbit de Gestió de Pacients, ofereix;
Descripció del Parc Taulí i del servei:
El Parc Taulí és una entitat pública adscrita a l’Administració de la Generalitat a través del Servei Català de la Salut i que gestiona entre d’altres dispositius, l’Hospital de Sabadell, Hospital universitari integrat al Sistema Nacional de Salut i que dona servei sanitari especialitzat a una població de referència de més de 400.000 habitants del Vallès Occidental Est. A més, és el centre públic de referència del territori en assistència a la salut mental, a l’àmbit sociosanitari, a l’àmbit social i en matèria d’innovació i recerca sanitària, aquestes dues últimes a través d’entitats jurídiques singularitzades.
Les entitats del Parc Taulí sumen més de 5000 professionals d’alta qualificació i amb una clara vocació de servei públic i de recerca de l’excel·lència en la prestació de serveis.
Missió:
La Direcció de Gestió de Pacients i Atenció Ciutadana, amb dependència de la Direcció Assistencial, incorpora funcions i responsabilitats de coordinació estratègica de les accions i els recursos necessaris per a l’acolliment i l’assistència a pacients en els diferents serveis assistencials, d’acord amb les directrius marcades per la Direcció, amb l’objectiu de garantir i proporcionar un servei de qualitat al pacient conforme els procediments i protocols establerts. Desenvolupa un treball interrelacionat i compleix el rol de nexe facilitador en gestions administratives amb tots els serveis, col·laborant amb la prestació d’una assistència integral a partir d’una gestió eficient dels recursos. Té un paper essencial en la millora de l’experiència dels usuaris, assegurant l’accessibilitat, l’eficiència i la humanització dels serveis.
Funcions generals:
Coordinació i gestió de pacients
* Gestió de l'accés als serveis: Supervisar el flux d’ingressos, alta, derivacions i programació de proves o intervencions.
* Llistes d'espera: Monitoritzar, prioritzar i reduir les llistes d’espera segons criteris clínics i de gestió eficient.
* Derivació i continuïtat assistencial: Coordinar la derivació dels pacients entre nivells assistencials (primària, hospitalària, sociosanitària) per garantir una atenció integrada.
Atenció a la ciutadania i experiència del pacient
* Informació i orientació: Facilitar informació clara, accessible i comprensible sobre serveis, circuits assistencials i drets dels pacients.
* Gestió de queixes, suggeriments i agraïments: Rebre, registrar i donar resposta a les incidències, reclamacions o propostes per part dels pacients i familiars. Seguiment de les accions.
* Humanització de l'atenció: Promoure iniciatives per millorar el confort, el respecte i l'empatia en l’atenció als pacients i les seves famílies.
Gestió administrativa relacionada amb el pacient.
* Documentació sanitària: Garantir una gestió eficient de la història clínica, respectant la confidencialitat i la normativa vigent.
* Registre i codificació: Assegurar la qualitat del registre d'activitat assistencial i la seva codificació segons els estàndards establerts.
Coordinació amb altres serveis
* Interrelació amb serveis assistencials: Treballar conjuntament amb direccions mèdiques, d'infermeria, treball social i d'altres àrees per optimitzar l'atenció al pacient.
* Relacions amb entitats externes: Col·laborar amb altres centres, asseguradores o organismes públics per garantir la continuïtat de l’assistència i la qualitat dels serveis.
* Col·laborar de manera estreta amb el Cap d’Experiència Pacient per impulsar una atenció de qualitat i que integri sempre la mirada pacient.
Innovació i millora contínua
* Transformació digital: Impulsar la digitalització de serveis per facilitar tràmits (cites en línia, accés a resultats, etc.) i millorar l’experiència dels usuaris.
* Indicadors i avaluació: Monitoritzar la satisfacció dels usuaris i identificar àrees de millora mitjançant enquestes o altres eines d’avaluació.
Relacions institucionals i comunitàries
* Promoció de la salut: Dissenyar i implementar campanyes per sensibilitzar sobre hàbits saludables i prevenció de malalties.
* Enfocament inclusiu: Adaptar els serveis per respondre a les necessitats de col·lectius vulnerables, promovent la igualtat d'accés i l’equitat en l’atenció.
Requisits:
* Titulació oficial universitària de llicenciatura, grau o equivalent en Ciències de la Salut o mínim experiència en aquesta àrea de 5 anys.
* Nivell de Català C1/ demostrar les competències requerides per desenvolupar el lloc de treball.
Es valorarà:
* Currículum Vitae.
* Formació postgraduada i/o específica relacionada amb l’activitat de gestió hospitalària o, en el seu defecte, altra formació postgraduada que aporti valor al lloc de treball per estar alineada amb les funcions.
* Experiència d’un mínim de 2 anys relacionada amb les competències requerides
Competències transversals:
* Lideratge i direcció de persones
* Gestió del temps i adaptabilitat al canvi.
* Orientació a objectius, capacitat resolutiva i de treball col·laboratiu
* Vocació de servei, comunicació i empatia
* Capacitat Analítica
S’ofereix:
Incorporació immediata i amb vinculació estable* a l’equip de treball del servei de Gestió de Pacients del Consorci Corporació Sanitària Taulí.
* La persona seleccionada es vincularà laboralment mitjançant un contracte de substitució pel termini imprescindible fins a la cobertura reglamentària i definitiva de la plaça vacant (antics interinatges) o, transitòriament, altres modalitats que en dret siguin possibles, mantenint la condició d'interí fins a la resolució del procés públic de convocatòria que s’efectuarà de conformitat amb la DA 4ª del RDL 32/2021 de mesures urgents per a la reforma laboral. Les condicions laborals són les establertes en el III Conveni SISCAT, amb jornada completa en torn de matí.
Procés de selecció:
Les condicions generals d’aquesta convocatòria es regiran pel què recull el present anunci i amb els procediments que es detallen a les bases tipus de convocatòria per a ocupació de places vigents, que es poden consultar al web de l’entitat .
D’acord amb el Codi de Selecció i Vinculació vigent, les persones candidates se sotmetran a les proves següents:
* Valoració curricular (valoració de mèrits d’acord amb els ítems de l’apartat es valorarà i amb les corresponents acreditacions, llevat de l’experiència interna que s’acreditarà d’ofici).
* Valoració de la carta de Motivació.
* Entrevista personal
* Prova psicotècnica.
Es podran afegir les proves competencials que es considerin necessàries per valorar la idoneïtat de les candidatures, en el marc de l’establert al vigent Codi de Selecció i Vinculació. En ares als principis d’economia processal i celeritat del procés, també es podran reduir les fases del procés de selecció en funció de la ràtio de candidats amb compliment dels requisits de la present oferta.
Les persones no seleccionades per aquesta posició que hagin realitzat el procés de selecció, podràn ser considerades, segons la seva idoneïtat, per ocupar vacants que es puguin donar en altres àmbits de característiques semblants a la plaça objecte d’aquesta convocatòria.
En compliment de la LISMI, el Consorci, tindrà en consideració la reserva per a les persones candidates que acreditin una discapacitat igual o superior al 33%, sempre que siguin idònies per al desenvolupament de les funcions a cobrir.
Documentació i inscripció:
Documentació:
Caldrà adjuntar en el moment de la inscripció els següents documents en format PDF:
1.- Curriculum vitae.
2.- Titulació acreditativa del requisit.
3.- Carta de Motivació.
4.- Acreditacions formatives.
5.- Experiència laboral (caldrà acreditar-la mitjançant certificats de serveis prestats en entitats alienes al centre).
La no presentació de la documentació requerida pot comporta l’exclusió de la candidatura a la convocatòria.
Informació: Per a consultes en relació a aquesta convocatòria, us podeu adreçar a seleccio@tauli.cat indicant el número de referència d’aquest anunci.
Data de termini: Fins al 4 de desembre de 2024.
Per participar en aquest procés es imprescindible presentar la documentació en el termini i forma establerts.