Auxiliar Administratiu/va i d’atenció al públic a Raval
Requisits:
* Preferentment Cicle formatiu de Grau Mitjà de gestió administrativa o estudis similars.
* Flexibilitat, treball en equip, empatia.
* Capacitat organitzativa.
* Habilitats comunicatives.
* Domini de la llengua catalana (equivalent a nívell C).
* Experiència en el treball administratiu.
* Nívell usuari del paquet Office.
Responsabilitats:
* Dur a terme processos administratius de suport a la gestió administrativa del centre de treball.
* Atenció al públic i telefònica a la recepció del centre.
* Gestió d’informació en bases de dades.
* Gestions i encàrrecs diversos.
* Atenció a les persones via correu electrònic, telefònic i presencial.
Condicions:
* HORARI: 20h setmanals de dilluns a divendres.
* SOU BRUT: 647,35€ bruts mensuals per 12 pagues.
* DURADA DEL CONTRACTE: 6 mesos amb possibilitats de continuïtat.
* INCORPORACIÓ: Immediata.
* ALTRES: Imprescindible disposar del Certificat d’antecedents de delictes sexuals.
Es garanteix la confidencialitat en el procés de selecció. No es podran respondre consultes particulars o específiques. Només s’acceptaran CV per mitjà de correu electrònic.
Tipo de puesto: Media jornada
Horas de medio tiempo: 20 por setmana
Salario: 647,35€ al mes
Horario: De dilluns a divendres
Educació: FP Grado Medio (Deseable)
Experiència: Experiència administrativa: 1 any (Obligatori), Microsoft Office: 1 any (Deseable)
Idioma: Catalán (Obligatori)
Ubicació del treball: Una ubicació
#J-18808-Ljbffr